من با تو هستم...

وقتی هیچ چیز درست پیش نمیره!

وقتی که غم قلبتو پر میکنه!

وقتی که اشک توی چشمات حلقه میزنه!

همیشه 3 چیز رو به یاد بیار...

1 - من با تو هستم

2 - باز هم با تو هستم

3 - همیشه با تو خواهم بود



نظرات شما عزیزان:

گمشده ی عشق
ساعت11:24---22 اسفند 1391
احساس مهربان تو عطریست که هر لحظه به مشامم میرسد

نازنینم فردا زیباست و تو زیباتر از فرداها
پاسخ:با سپاس از نوشته زیباتون براتون فردایی زیباتر از دیروز و جذاب تر از روزهای پیش آرزومندم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, | 10:38 | نویسنده : صخره |
  • دانلود کتاب
  • گوف
  • فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
    فونت زيبا ساز